God morgon!
Här sitter jag med morgon kaffe och bläddrar i boken som min snällaste svärmor köpt. Hon läste förra inlägget om fåtöljen och sedan kom hem till oss med boken: "Stoppa, klä om och renovera möbeln". Tusen tack E.! Nu känns det inte så hopplöst med projektet. Efter alla fina kommentarer och pepp som jag fick och med den här boken kan jag fortsätta processen med dubbel energi.
Ser ni schäslongen? Detta är ju ännu mer avancerade projekt än mitt och här i boken förklaras processen bra och tydligt, steg efter steg med bilder och text.
Fåtöljprojektet tog mycket tid denna vecka och därför blev det färre inlägg.
I veckan fick jag en glädjande överraskning - en blogg award av sötaste Aka med bloggen
A House With A View . Tusen tack Aka för dina snällaste ord om min blogg.
När man får denna utmärkelse ska man göra följande: tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
Skriva ner max fem bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
Och till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.
Jag skickar denna utmärkelse vidare till fem underbara bloggar som jag läser och inspireras:
Till Fia med bloggen
Til lyst...prismor, änglar, rokoko
Till Madde med bloggen
Madde-Sign
Till Christina med bloggen
Lila Trädgård
Till Maria med bloggen
Marias Stil
Till Malin med bloggen
Väsklycka
Ha en mycket fin Söndag!